آنچه که بلافاصله بعد از خلق یک سرویس و ارائه آن در ذهن متواتر می شود، برآورده کردن نیازهای غیرعملیاتی کاربران و کارفرمایان با هدف بهبود کیفیت سرویس ارائه شده و افزایش رضایت سرویس گیرندگان می باشد. به خصوص کاربرد هایی که با حوزه ی مدیریت شهری و نظم سرو کار دارد، در برخی موارد عدم دسترسی به سرویس می تواند مشکل ساز شود.

از این رو در فرآیند یک پروژه آرنیکا ارتباط از ابتدا تا انتها کنار شما خواهد بود.

 

تماس با ما

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *